SHAYA KAHVE SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
www.shayakahve.com.tr
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ - AYDINLATMA METNİ
İşbu Aydınlatma Metni’nde, kişisel verilerinizin, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) ve ilgili mevzuata uygun olarak, veri sorumlusu Saray Mahallesi Site Yolu Cad. Anel Plaza 5/4 Ümraniye İstanbul adresinde yer alan Shaya Kahve Sanayi ve Ticaret A.Ş. (“Shaya” veya “Şirket”) nezdinde işlenmesine ilişkin esaslar aşağıda belirtilmiştir.
- Kişisel Verilerin İşlenme Amacı
Tarafınıza ait kimlik ve iletiş im kategorisindeki kişisel verileriniz; internet sitemizde yer alan “İletişim Formu” hizmetimiz vasıtasıyla ve/veya posta adresine; e-posta adresine veya çağrı merkezini arama yoluyla yapmış olduğunuz başvuru neticesinde toplanmaktadır. İletişim Formu, e-posta, posta veya arama yoluyla aktarmış olduğunuz bilgileriniz, başta bilgi temini, dilek ve önerilerinizi almak ile şikâyetleri toplamak olmak üzere müşteri hizmetleri faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi amaçlarıyla işlenmektedir.
Yine yukarıda sayılanların dışında Şirketimiz tarafından sunulan hizmetlerimizden sorunsuz olarak yararlanabilmeniz, ürün ve hizmet çeşitliliğimizin geliştirilebilmesi amacıyla, çeşitli rapor, analiz ve çalışmaların hazırlanması ve sunulması için temel hak ve özgürlüklerinize zarar vermemek kaydı ile kişisel verileriniz işlenebilecektir.
Ayrıca kişisel verileriniz, izin vermeniz halinde açık rızanıza bağlı olarak, sunmuş olduğumuz ürün ve hizmetlerimiz hakkında düzenli olarak bilgilendirmeniz için işlenecek olup bu iletileri reddetme hakkınızı kullanmanız halinde bilgilendirmeler Şirketimizce sona erdirilecektir.
- Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi ve Hukuki Sebebi
İletişim formu, posta, e-posta ve arama yoluyla bize ulaşmayı tercih etmeniz halinde; kişisel verileriniz bu başvuru yolları üzerinden ilettiğiniz başvurular aracılığıyla toplanmaktadır. Bu kişisel veri türü Kanun uyarınca, ilgili kişinin yardım talebi neticesinde verdiği izin ile işlenmektedir.
Kişisel verileriniz, temel hak ve özgürlüklerinize zarar vermemek kaydıyla, Şirket’in meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması hukuki sebebiyle işlenmektedir.
- İşlenen Kişisel Verilerin Aktarıldığı Yerler ve Aktarım Amacı
Kişisel verilerin işlenme amacı ile verilerin aktarım amacı paralellik göstermektedir. Şirketimiz, topladığı kişisel verileri faaliyetlerini yürütebilmek için iş birliği yaptığı kurum ve kuruluşlarla, iş ortaklarıyla, şirket iştirakleriyle, verilerin bulut ortamında saklanması halinde yurt içindeki/yurt dışındaki kişi ve kurumlarla, talep halinde kamu otoriteleriyle Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları dahilinde aktarılabilecektir.
- Veri Sorumlusuna Başvuru Yolları ve Haklarınız
Kanun’un 11. maddesi uyarınca, Şirketimize başvurarak, kişisel verilerinizin; a) işlenip işlenmediğini öğrenme, b) işlenmişse bilgi talep etme, c) işlenme amacını ve amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, d) yurt içinde / yurt dışında transfer edildiği tarafları öğrenme, e) eksik / yanlış işlenmişse düzeltilmesini isteme, f) Kanun’un 7. maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde silinmesini / yok edilmesini isteme, g) aktarıldığı 3. kişilere yukarıda sayılan (e) ve (f) bentleri uyarınca yapılan işlemlerin bildirilmesini isteme, h) münhasıran otomatik sistemler ile analiz edilmesi nedeniyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, ve i) kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme hakkına sahipsiniz.
Yukarıda sıralanan haklarınıza yönelik başvurularınızı Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ uyarınca Şirket’imizin “Saray Mahallesi Site Yolu Cad. Anel Plaza 5/4 34768 Ümraniye İstanbul” adresine posta yoluyla veya http://www.shaya.com.tr/kvkktalepformu linkindeki formu doldurup onaylamak suretiyle tarafımıza iletebilirsiniz.
Şirketimiz taleplerinizi, talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde, ilk talep ücretsiz olmak üzere sonuçlandırır. Ancak aynı konuyla ilgili takip eden taleplerde veya ilk talepte işlemin ayrıca bir maliyeti gerektirmesi hâlinde, ücret alınabilir. Şirketimiz talebi kabul edip işleme koyabilir veya gerekçesini açıklayarak talebi yazılı usulle reddedebilir.
Yukarıda belirtilen prosedür takip edilerek gerçekleştirilen başvurunun reddedilmesi, verilen cevabın yetersiz bulunması veya süresinde başvuruya cevap verilmemesi hâllerinde; cevabın tebliğini takiben otuz ve her hâlde başvuru tarihinden itibaren altmış gün içinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu’na (“Kurul”) şikâyette bulunma hakkı mevcuttur. Ancak başvuru yolu tüketilmeden şikâyet yoluna başvurulamaz.
Verilerinizin Şirketimiz nezdinde hassasiyetle korunduğunu belirtir; bize duyduğunuz güven için teşekkür ederiz.
Görüş ve sorularınızla ilgili bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Ünvanı :
|
Shaya Kahve Sanayi ve Ticaret A.Ş.
|
Mersis No :
|
0769031011600554
|
Adresi :
|
Saray Mh. Site Yolu Sk. No:5 Anel Plaza Zemin Kat 34768 Ümraniye / İstanbul
|
E-mail :
|
[email protected]
|