SIKÇA SORULAN SORULAR

 

Hesabım

  • Sipariş geçmişimi nerede bulabilirim?

    Siparişlerinizi internet sitemizi kullanarak istediğiniz zaman görüntüleyebilirsiniz. Sadece aşağıdaki adımları takip ediniz:

    1. Web sitemize giriş yapın ve sayfanın üst sağ köşesindeki “Hesabım” kısmına tıklayın.
    2. Sayfanın solundaki “Siparişler” linkine tıklayın. Burada sipariş geçmişlerinizi görebilirsiniz.

    Siparişlerinizi takip edebilmek için, siparişiniz kargoya verildikten sonra size gönderdiğimiz “Siparişiniz Kargoya Verildi” e-postasını kontrol etmeniz gerekecektir. E-posta içerisinde siparişlerinizi takip edebilmeniz için gerekecek bir link ve takip numarası olacaktır. Bunları e-postanın içerisinde bulduktan sonra, lütfen aşağıdaki adımları takip ediniz.

    1.“Siparişiniz Kargoya Verildi” e-postanızdan Takip Numarası’nı kopyalayın ve aynı e-postanın içindeki linke tıklayın. Bu sayfada e-mail adresinizi ve sipariş numarasını girerek, kargonuzun durumunu sorgulayabilirsiniz.

 

  • Üyelik Bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

    Shayakahve.com.tr adresinden hesabınıza giriş yaptığınız takdirde “Hesabım> Üyelik Bilgilerim” kısmında üyelik bilgilerinizi değiştirebilirsiniz.

 

  • Şifremi unuttum, ne yapabilirim?

    1. Üye giriş ekranında “şifremi unuttum” linkine tıklayın.
    2. E-posta adresinizi yazarak size gelecek şifre sıfırlama e-postasındaki adımları takip edin veya konu ile ilgili olarak 0850 800 07 29  Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

 

  • Şifremi nasıl değiştirebilirim?

    1.Web sitemize giriş yapın ve sayfanın en üzerindeki “Hesabım” kısmına tıklayın.
    2.Sayfanın solundaki “Hesap Ayarlarım” sekmesinin altında yer alan “Şifre Değiştir” linkine tıklayın ve ekrandaki adımları takip edin.

    Dilerseniz konu ile ilgili olarak 0850 800 07 29 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

 

  • Nasıl üye olabilirim?

    Shayakahve.com.tr ’nin ana sayfasındaki “ÜYE OL” veya “GİRİŞ YAP” linkine tıklayarak, üyelik formunu doldurup hemen üye olabilir ve alışverişe başlayabilirsiniz. Sitemize üye olmak için herhangi bir ücret ödemeniz gerekmemektedir.

 

  • Artık ileti/bülten almak istemiyorum, nasıl iptal edebilirim?

    Starbucks Mobil Uygulama içerisindeki Ayarlar > Bildirim Tercihleri alanından iletişim tercihlerinizi değiştirebilirsiniz.

 

  • İnternet Sitesinden Alışveriş Yapmak için Neden Starbucks Mobil Uygulama hesabına ihtiyacım var?

    Sipariş verebilmek için Starbucks hesabınız olması gerekmiyor, dilersiniz siparişlerinizi misafir olarak da oluşturabilirsiniz. Sadece “Üyeliksiz Devam Et” seçeneğine tıklayın; siparişinizi oluşturabilmemiz için gerekli olan temel detayları girmeniz yeterlidir. Ancak Shaya Kahve hesabı oluşturmanız, alışverişinizi tamamlamak için geri geldiğinizde sizin için daha kolay olması anlamına gelmektedir. Sadece belirlediğiniz e-posta ve şifre ile birlikte giriş yapmanız gerekmektedir ve adresiniz gibi detaylarınız saklanmaktadır.

 

  • Hesabımı nasıl silebilirim?/Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

    Hesabınızı silmek için lütfen 0850 800 07 29 telefon numarasından arayarak bizimle iletişime geçin.

 

  • Kişisel bilgilerim güvende mi?

    Üyelik kaydı ve alışveriş sırasında verdiğiniz kimlik bilgileriniz üyelik sözleşmesi uyarınca saklanmaktadır. Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi Gizlilik Politikası bölümünde bulabilirsiniz.

 

İade ve Değişimler

  • İade politikanız nedir?

    İade Politikamız, müşteri memnuniyeti ilkemiz gereği 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve 27 Kasım 2014 tarihli Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik ile diğer ilgili kanun ve yönetmelikler kapsamında düzenlenir. Müşterilerimiz satın almış olduğu ürün(ler)i İade Şartlarına uyması halinde teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin iade edebilir.

    Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

 

  • Paketini açtığım ürünü iade edebilir miyim?

    Aşağıdaki hallerde iade kabul edilmemektedir:
    • Siparişinizde yer alan orijinal paket, kutu ve ambalajların hasar görmüş olması
    • Size iletilen aksesuarların tümünün eksiksiz olarak gönderilmemiş olması,
    • Siparişinizde yer alan ürünlerin kullanılmış olması
    • Tekrar satılabilirliğinin bozulmuş olması,
    • İade gönderisinin kendi özel kutusunda gönderilmemesi.
    • Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış, kullanılmış veya denenmiş olduğundan iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler (paket ve kapsül kahveler)

​​​​​​Kullanılmamış,ambalajı hasar görmemiş ve eksiksiz olarak iletilen, tekrar satılabilirliği bozulmamış ürünlerde iade yapılmaktadır. Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

 

  • Online olarak aldığım bir ürünü nasıl iade ederim?

    İşbu iade talep formunu doldurmanız ve iade edeceğiniz ürün(ler)i aşağıda belirtilen ve ürününüzü anlaşmalı kargo firmasına İade Kodu ile göndermeniz gereklidir. İlgili kargo şirketine İade Kodunu verdiğiniz takdirde, kargo ücreti tarafımızdan karşılanacak ve ayrıca iade adresi bilgisi vermenize gerek kalmayacaktır
    • Yurtiçi Kargo İade Kodu: 181910094 -Yurtiçi Kargo A.Ş. / SHAYA  KAHVE SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ
      Kargo İletişim Numarası: 444 99 99

İade edilecek ürünün tahrip edilmemiş, orjinal paketi, kutusu, ambalajı hasar görmemiş, tüm aksesuarlarıyla birlikte eksiksiz, kullanılmamış veya tekrar satılabilirliği bozulmamış olması ve varsa size gönderildiği gibi kendi özel kutusunda geri gönderilerek iade edilmesi gerekmektedir.

Eğer ürünün faturası kurum adına düzenlenmiş ise, iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, “Ürün Birim Fiyatı + KDV” şeklinde kesilmiş bir iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

  • Yurtiçi Kargo İletişim Numarası: 444 99 99

İade edilecek ürünlerin, orjiinal paket, kutu ve ambalajlarının hasar görmemiş olması, iletilen aksesuarların tümünün eksiksiz olarak gönderilmesi,kullanılmamış olması, ambalajının hasar görmemiş olması, eksiksiz olarak iletilmesi ve tekrar satılabilirliğinin bozulmamış olması gerekmektedir.

Eğer ürünün faturası kurum adına düzenlenmiş ise, iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, ‘Ürün Birim Fiyatı + KDV” şeklinde kesilmiş bir iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

 

  • Siparişimi teslim aldım; fakat teslim edilen ürünler doğru değil. Nasıl iade edebilirim?

    Konu ile ilgili olarak 0850 800 07 29 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz veya talebinizi [email protected] adresine e-posta yoluyla iletebilirsiniz. Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

 

  • Ürünümü iade etmek istiyorum. Müşteri hizmetlerine konu ile ilgili bildirim yaptım. Ne kadar zaman içerisinde ürünleri kargoya vermek zorundayım?

    Müşterilerimiz satın almış olduğu ürün(ler)i iade şartlarına uygun olduğu takdirde teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde iade edebilir. İade edilen ürünün kargo bedeli, Yurtiçi Kargo’yu tercih etmeniz ve iade kodunu belirterek göndermeniz halinde tarafımızdan karşılanacaktır.
     
  • Yurtiçi Kargo İletişim Numarası: 444 99 99

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

 

  • İnternet sitenizden aldığım bir ürünü mağazanızdan iade edebilir miyim?

    Shayakahve.com.tr sitesi üzerinden satın almış olduğunuz ürünlerin mağazalarımızdan iadesi yapılmamaktadır. İade edilen ürünün kargo bedeli, Yurtiçi Kargo ile iadeyi tercih etmeniz ve iade kodunu belirterek göndermeniz halinde tarafımızdan karşılanacaktır
     
    • Yurtiçi Kargo İletişim Numarası: 444 99 99

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

 

  • İade işleminden ne kadar zaman sonra geri ödeme hesabıma yansır?

    İade ettiğiniz ürünlerin iade şartlarına uygunluğu kontrol edilmektedir. Ürünün yasal süre içerisinde tarafımıza ulaştırılmış olması kaydıyla iade işleminiz talep tarihinden itibaren 14 gün içerisinde tamamlanır. Kabul edilen iadelerin ücretleri de yine bu süre içerisinde olmak koşulu ile bankaya iletilmektedir. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve Shaya Kahve’nin bankanıza müdahale etme hakkı yoktur.

 

  • Hangi ürünlerin iadesi yapılamaz?

    Aşağıdaki Ürünlere ilişkin olarak, kullanılmamış olsa dahi, kanunen cayma hakkı bulunmamaktadır:

a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcının kontrolünde olmayan ürün veya hizmetler,
b) Alıcı’nın istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler (üzerinde değişiklik/ilaveler yapılarak kişiye/kişisel ihtiyaçlara özel hale getirilenler),
c) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış, kullanılmış veya denenmiş olduğundan iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler,
d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler,
e) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce Alıcı’nın onayı ile ifasına başlanan hizmetler,

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

 

  • Kampanyalı ürünlerin iadesi nasıl yapılmaktadır?

    Kampanyalı ürünlerin iade edilmesi durumunda, her türlü indirim ve/veya her türlü ödül puanı vb. gibi kampanya şartları ortadan kalkacaktır. Promosyonlu veya kampanyalı ürünlerde parçalı iade kabul edilmemektedir. İade durumunda kampanyaya dahil olan ürünlerin toplu olarak iadesi gerekmektedir.

 

  • İade kargosu için ücret ödeyecek miyim?

    Ürün(ler)inizin iadesinde, ürün ile birlikte teslim edilen faturanın arkasında yer alan İade Talep Formunu eksiksiz olarak doldurmanız ve iade edeceğiniz ürün(ler)i Yurtiçi Kargo Shaya Kahve İade Kodu ile birlikte gönderdiğiniz taktirde kargo ücreti tarafımızdan karşılanmaktadır. Yurtiçi Kargo dışındaki firmalarla yaptığınız gönderilerde ödeme sizin tarafınızdan karşılanmış olmalıdır, aksi halde gönderi teslim alınmayacaktır.

 

  • Ürün iadelerinde kargo bedelini geri alabilir miyim?

    Aynı siparişe konu olan tüm ürünlerin iade edilmesi halinde, kargo bedeli tarafınıza iade edilecektir.. Detaylı bilgi için İade Şartlarını okumanızı rica ederiz.

 

  • Yurtdışı mağazalarından ve Diğer Alışveriş Sitelerinden aldığım Starbucks ürünlerinin Türkiye websitesi üzerinden ya da Türkiye mağazalarından değişim ya da iade işlemlerini yapabilir miyim?

    Yurtdışı ve/veya diğer alışveriş sitelerinden alınmış olan Starbucks ürünlerinin değişim ya da iadesi Shaya Kahve websitesi üzerinden ya da Türkiye mağazalarından yapılamamaktadır

 

Siparişler

  • Telefonla sipariş verebilir miyim?

    Siparişlerinizi sadece internet sitemiz üzerinden oluşturabilirsiniz. Telefon kanalıyla sipariş verme uygulamamız bulunmamaktadır.

 

  • Siparişimin başarıyla tamamlandığını nasıl öğrenebilirim?

    Siparişinizin tamamlandığından şu şekillerde emin olabilirsiniz:
    - Ödeme onayını verdikten sonra karşınıza gelen ekranda siparişinizin onaylandığını ve sipariş numaranızı görebilirsiniz.
    - E-posta adresinize gönderilen Siparişiniz Alındı ve Siparişiniz Onaylandı e-postalarından takip edebilirsiniz.
    - Siteye üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım > Siparişlerim” sayfası altında siparişinizin durumunu ve detaylarını görebilirsini

 

  • Siparişimin onaylandığını belirten e-postayı neden almadım?

    Konu ile ilgili olarak 0850 800 07 29 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz veya talebinizi [email protected] adresine e-posta yoluyla iletebilirsiniz.

 

  • Starbucks Mobil Uygulamaya üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

    Alışveriş yapabilmek için hesabınızın olması gerekmiyor, dilersiniz siparişlerinizi misafir olarak da oluşturabilirsiniz. Sadece “Üyeliksiz Devam Et” seçeneğine tıklayarak; siparişinizi oluşturabilmemiz için gerekli olan temel detayları girmeniz yeterlidir. Dilerseniz bültenlerimize üye olarak size özel kampanya ve promosyonlarımızdan haberdar olabilirsiniz.

 

  • Aradığım ürün stoklarınızda kalmamış gözüküyor ne yapabilirim?

    Stoklarımız belirli aralıklarla güncellenmektedir. Aradığınız ürüne mağazalarımızdan da ulaşabilirsiniz. Size en yakın Starbucks mağazasına www.starbucks.com.tr web  sitesindeki Mağazalarımız bölümünden ulaşabilirsiniz.

 

  • Sitedeki kullanım koşulları, sözleşmeler vb. metinleri nerede bulabilirim?

    Konu ile ilgili daha detaylı bilgilere buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

 

  • Nasıl sipariş verebilirim?

• Ürün siparişi verilirken, ürün(ler)e ait bilgiler (özellikleri,ürün kodu, fiyatı vb.) ürün sayfasında yer alır.
• Sipariş sepetinin (Sepetim) onaylanması aşamasında Sipariş Özeti (Ürün bilgisi, ürün adedi, fiyatı ve kargo ücreti) görüntülendikten sonra Siparişi Tamamla butonuna tıklanır.
• Teslimat adresi (posta kodu, adres ve telefon vb.) ile ilgili alanlar doldurulduktan sonra, ödeme bilgileri kısmında ödeme seçenekleri seçilir ve kart bilgileri girilir. Bu aşamada satın alma özeti kullanıcı tarafından görüntülenerek ön bilgilendirme formu ve mesafeli satışlar sözleşmesi alanları okunduktan sonra onaylanır.
• Daha sonra e-posta adresinize siparişiniz alındığına dair bir e-posta gönderilir. Bu e-postanın içerisinde sipariş bilgileri (ürün kodu, ürün adedi, mesafeli satış sözleşmesi vb.) yer almaktadır.
• Siparişiniz alındıktan sonra sipariş onayı ve kargo süreçleri hakkında size e-posta gönderilecektir

 

  • Mağazalarınız ile siteniz arasında farklı kampanyalar oluyor mu?

    www.shayakahve.com.tr mağazalarımzıdan farklı bir satış kanalı olup www.shayakahve.com.tr’de bulunan kampanya ve promosyonlar mağaza ile farklılık gösterebilmektedir. Kampanyaları kaçırmamak için Ticari İleti Onayı vererek Starbucks’tan gönderilen e-posta/SMS’leri takip edebilirsiniz.

 

  • Siparişimi verdikten sonra teslimat adresimi değiştirebilir miyim?

    Sipariş verildikten sonra hiçbir şekilde adres değişikliği yapılamamaktadır.

    Kargonuz, sipariş esnasında girdiğiniz adrese teslim edilmektedir ve bu adres sonradan değiştirilemez. Adresinizi girerken hatalı girdiyseniz küçük düzeltmeler için 0850 800 07 29 Müşteri Hizmetlerimizi arayabilirsiniz, fakat farklı bir adrese teslimat talebiniz kabul edilememektedir.

 

  • Siparişleri birleştirebiliyor muyum?

    Sipariş birleştirme işlemi yapılamamaktadır. Dilerseniz önceki siparişlerinizi iptal edebilir ve siparişlerinizi topluca oluşturabilirsiniz.

 

  • Fatura ve teslimat adresim farklı olabilir mi?

    Üye girişi yaparak tamamladığınız siparişlerinizde fatura ve teslimat adresiniz farklı olabilir

 

  • Fatura adresimi nasıl farklı girebilirim?

    Sipariş tamamlama aşamasında, teslimat adresinizi seçtiğiniz alanda “Fatura Adresim Farklı Olsun” seçeneğini tıklayarak faturanız için farklı bir adres seçimi yapabilirsiniz. Fatura ve teslimat adreslerini farklı girdikten sonra ödeme aşamasına geçebilirsiniz.

 

  • Ürünü hediye olarak gönderdiğim kişiye fatura yerine bir belge ulaşacak mı?

    Ürünü hediye ettiğiniz kişiye fatura ulaşmayacak, fakat siparişiniz fiyat bilgisi içermeyen bir irsaliye ile gönderilecektir. Bu şekilde hediye gönderdiğiniz kişiye ürünlere ait bir belge de ulaşmış olacaktır.

 

  • Ürünü hediye olarak gönderdiğim kişi gerekli olması durumunda iade işlemini nasıl gerçekleştirecek?

    Ürünü hediye olarak gönderdiğiniz kişiye ürün ile birlikte irsaliye belgesi de gönderilecektir. Hediye ürünle beraber teslim alınan bu irsaliyenin arkasında yer alan İade Talep Formunu eksiksiz olarak doldurması ve iade edilecek ürün(ler)in Yurtiçi Kargo İade Kodu ile birlikte göndermesi gerekmektedir. İade çeki uygulamamız bulunmadığı için ürün(lerin) tutarı alışverişin yapıldığı kredi kartına iade edilecektir.

 

  • Şirket adına fatura kestirmek istiyorum.

    www.shayakahve.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerde kurumsal fatura kesilememektedir. Şirket adına faturalandırılacak siparişleriniz için [email protected] e-posta adresi üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

 

  • Faturam nasıl ve ne zaman gönderilir?

    Faturanız, sisteme girdiğiniz e-posta adresinize gönderilecektir.

 

Sipariş İptali

  • Siparişimi iptal edebilir miyim?

    Siparişiniz tamamlandıktan sonra ilk 30 dakika içerisinde siparişinizi web sitesinde bulunan Hesabım – Siparişlerim bölümünden iptal edebilirsiniz. Siparişinizin iptal işlemini yapabilmeniz için siparişinizin kargo sürecinin başlamamış olması gerekmektedir. Siparişiniz onaylanarak kargo süreci başladığında e-posta yoluyla bilgilendirileceksiniz.

    Siparişinizi iptal talebiniz ile ilgili olarak 0850 800 07 29  Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

 

  • Ürünler kargoya verildikten sonra siparişi iptal etmem mümkün mü?

    Siparişinizin iptal işlemini yapabilmeniz için siparişinizin kargo sürecinin başlamamış olması gerekmektedir. Siparişiniz kargoya teslim edildiyse, ürünleri teslim aldıktan sonra tarafımıza iade talebiyle göndermeniz gerekmektedir.

    Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

 

  • Sepetimdeki ürünleri değiştirebilir miyim?

    Sepetinizdeki ürünlerde değişiklik yapabilirsiniz, ancak satın alma işleminiz tamamlandıktan sonra siparişinizin içerisinde değişiklik yapılamamaktadır.

 

  • Siparişimde nasıl değişiklik yapabilirim?
    • Satın alma işleminiz tamamlandıktan sonra siparişinizin içerisinde değişiklik yapılamamaktadır.
    • Siparişinizin onaylanarak kargo sürecinin başlamamış olması durumunda, aşağıdaki hususlara göre iptal işlemi yapılabilir.
    • Çoklu promosyonlu ürünlerde iptal işlemi gerçekleştirilemez. Bu ürünlerin bağlı bulunduğu tüm promosyonlu ürünler iptal edilecektir
    • İptal işlemini gerçekleştirmeniz durumunda, dilerseniz web sitesi üzerinden yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.
    • Siparişiniz tamamlandıktan sonra ilk 30 dakika içerisinde siparişinizi web sitesinde bulunan Hesabım – Siparişlerim bölümünden iptal edebilirsiniz veya siparişinizi iptal talebiniz ile ilgili olarak 0850 800 07 29 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.
    • Ancak siparişiniz onaylanıp kargo süreci başladıysa, ürünleri teslim aldıktan sonra tarafımıza iade talebiyle göndermeniz gerekmektedir.

      Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

 

  • Sipariş iptallerinde kargo bedelini geri alabilir miyim?

    Siparişinizdeki ürünlerin tamamının iptal edilmesi halinde, kargo bedeli tarafınıza iade edilecektir.

 

Ödeme

  • Ödemem neden reddedildi?

    Ödemelerinizin reddedilmesinin başlıca sebepleri şunlardır: Kredi kartı/banka kartı bilgilerinin yanlış girilmesi, kredi/banka kartı limitinin yetersiz olması vb. Konu ile ilgili detaylı bilgi için bankanızla iletişime geçebilirsiniz.

 

  • Alışverişlerimde hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim?

    Ödeme seçenekleri olarak kredi kartı ve banka kartı kullanabilir ve alışverişlerinizi tercih etmiş olduğunuz ödeme şekliyle tamamlayabilirsiniz. Anlaşmalı kartlara taksit seçenekleri bulunmaktadır.

 

  • Havale ve EFT / Kapıda ödeme ile ödeme yapabilir miyim?

    Havale ve EFT ile ödeme yapılamamaktadır.

 

  • Siparişim alındığında ödeme bilgilerimi değiştirebilir miyim?

    Satın alma işlemi tamamlandıktan sonra ödeme bilgileri değiştirilememektedir.

 

  • Fiyatlarınıza KDV dahil midir?

    İnternet sitemizde belirtilen tüm fiyatlara KDV dahildir.

 

  • Masterpass nedir?

    Masterpass alışverişlerinizde ödemelerinizi güvenli, kolay ve hızlı bir şekilde yapmanızı sağlayan bir ödeme çözümüdür

 

  • 3D Secure nedir?

    3D Secure, elektronik ticaret işlemlerinin güvenliğinin artırılması ve kart sahibinin kart güvenliğini sağlamak amacıyla Visa ve MasterCard tarafından geliştirilmiş bir ek güvenlik katmanıdır.

    Verified by Visa® ve MasterCard® SecureCode® logoları* bulunan sanal iş yerlerinden yapılan alışverişler Visa ve MasterCard güvencesi altındadır. Bu sayede hem kart sahipleri hem de üye iş yerleri olası sahtekârlıklara karşı güvence altına alınır.

 

  • Şirket adına fatura kestirebilir miyim?

    E-fatura müşterisi iseniz talep edilen bilgileri girmeniz durumunda şirket adına fatura kestirmeniz mümkündür.

 

  • Kurumsal toplu satın alma talebinde bulunabilir miyim?

    Kurumsal toplu satın alma talepleriniz için bize [email protected] adresinden e-posta yoluyla ulaşabilirsiniz.

 

  • Faturamı kaybettim ne yapmalıyım?

    0850 800 07 29 Çağrı merkezimize ulaşarak fatura talebinde bulunabilirsiniz.

 

Ürün Teslimatı

  • Kargo ücretiniz nedir?

    Anlaşmalı kargo firmalarımız ve detaylarını altta bulabilirsiniz:
    • Yurtiçi Kargo ile olan gönderimlerinizde 500 TL ve üzeri alışverişlerde kargo bedeli ücretsizdir, 500 TL’nin altındaki alışverişlerde kargo bedeli 80 TL’dir.
    • Sürat Kargo ile olan gönderimlerinizdeki tüm alışverişlerde kargo bedeli 50 TL’dir.
    • Yıl içerisinde gerçekleştirdiğimiz ücretsiz kargo kampanyalarımızdan haberdar olmak için e-bültenimize üye olarak tüm fırsatları takip edebilirsiniz..

 

  • Teslimat seçenekleriniz nelerdir?

    Siparişleriniz kargo ile size ulaştırılmaktadır.
    • Yurtiçi Kargo ile olan gönderimlerinizde 500 TL ve üzeri alışverişlerde kargo bedeli ücretsizdir, 500 TL’nin altındaki alışverişlerde kargo bedeli 80 TL’dir.
    • Sürat Kargo ile olan gönderimlerinizde tüm alışverişlerde kargo bedeli 50 TL’dir

Yukarıdaki kargo firmalarının bulunduğunuz yere dağıtımı olmadığı takdirde, seçtğiniz kargo firmasının size en yakın şubesinden teslim almanız gerekmektedir

 

 

  • Türkiye dışına teslimat yapıyor musunuz?

    Yurtdışına ve KKTC’ye ürün teslimatı yapılamamaktadır.

 

  • Siparişimi bir mağazaya teslim ettirebilir miyim?

    Siparişleriniz mağazalarımıza teslim edilemez.

 

  • Siparişim ne zaman teslim edilecek?

    Siparişlerinizin ödemesi onaylandıktan sonra 1-5 iş günü (Pazartesi-Cuma) içerisinde ürününüz hazırlanarak kargoya teslim edilmektedir. Bundan sonraki süreçler ve kargonuzun teslimat süreleri ile ilgili detaylı bilgiye aşağıdaki bağlantılardan ulaşabilirsiniz.

    Yoğun kampanya dönemlerinde gösterilen ilgi nedeniyle siparişinizin kargoya teslim sürecinde gecikmeler yaşanabilir. 

    Yurtiçi kargo https://www.yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula
    Sürat Kargo https://suratkargo.com.tr/KargoTakip/

 

  • Teslimat adresimi nasıl değiştirebilirim?

    Sipariş verildikten sonra hiçbir şekilde adres değişikliği yapılamamaktadır. Kargonuz, sipariş esnasında girdiğiniz adrese teslim edilmektedir ve bu adres sonradan değiştirilemez. Adresinizi girerken hatalı girdiyseniz küçük düzeltmeler için 0850 800 07 29 Müşteri Hizmetlerimizi arayabilirsiniz, fakat farklı bir adrese teslimat talebiniz kabul edilememektedir.

 

 

  • Birden fazla adrese teslimat yaptırabilir miyim?

    Her bir sipariş için tek bir adres tanımlanabilmektedir.

 

  • Siparişimin elime ulaşamadığı durumlarda ne yapabilirim?

    Siparişlerinizi oluştururken sistemde girmiş olduğunuz adres teslimat adresi olarak kabul edilir ve teslimat sırasında teslimat adresinizde bulunmamanız durumunda, Yurtiçi Kargo ile iletişime geçerek kargonuzun takibini yapmanız gerekmektedir.

    Yurtiçi Kargo İletişim Numarası: 444 99 99
    Sürat Kargo İletişim Numarası: 0850 202 0 202

 

  • Bulunduğum yerde kargo firması yoksa siparişimi nasıl teslim alacağım?

    Siparişlerinizi ulaştıran anlaşmalı kargo şirketleri, Türkiye genelinde teslimat yapabilmektedir. Ancak erişim kısıtı olan/karayoluyla ulaşım sağlanamayan ve merkezi dağıtım bölgeleri dışında kalan köy, kırsal bölge vb. yerlere teslimat yapılamaması söz konusu olabilir. Bu gibi durumlarda, siparişinizi ilgili kargo firmasının yönlendireceği dağıtım şubesinden teslim almanız gerekmektedir.

 

  • Paket hasarlı geldi. Teslim almalı mıyım?

    Hasarlı gelen paketleri teslim almayıp, kargo görevlisine paketin hasarlı olduğuna dair tutanak tutturmanız gerekmektedir. Daha sonra siparişinizle ilgili 0850 800 07 29 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz

 

Genel Bilgilendirmeler

  • Starbucks’ta çalışmak için nasıl başvuru yapabilirim?

    Starbucks’a iş başvurusunda bulunmak için, markamızın mevcut açık pozisyonlarına ilgili linkten (http://www.shaya.com.tr/tr/kariyer) başvuru yapabileceğinizi belirtmek isteriz.

 

  • Bayilik anlaşması ile yaşadığım şehirde Starbucks mağazası açmak mümkün mü?

    Shaya, bünyesindeki markaların Türkiye'deki işletme haklarına sahiptir. Markaların uluslararası stratejileri gereği, Türkiye'de mevcut ve açılacak olan tüm markaların mağazaları sadece Shaya tarafından açılabilmekte ve mağaza operasyonları Shaya tarafından yürütülmektedir. Bu nedenle, bayilik anlaşması ile herhangi bir şehirde Starbucks mağazası açılması mümkün değildir

 

  • Starbucks ‘daki deneyimimle ilgili geri bildirim vermek istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim?

    Müşteri Hizmetleri ekibimizle 0850 800 07 29 no’lu telefondan ya da [email protected] e-posta adresinden irtibata geçebilirsiniz

 

  • Müşteri hizmetleri çağrı merkezinizin hizmet saatleri nedir ve sizinle nasıl iletişime geçebilirim?

    Çağrı Merkezimiz resmi tatiller hariç her gün 09:00 - 18:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. Bu saatlerin dışında gerçekleştirdiğiniz aramalar size en kısa zamanda geri dönüş yapabilmemiz için sesli kayıt sistemi tarafından kaydediliyor olacaktır. Ayrıca [email protected] e-posta adresinden irtibata geçebilirsiniz.

 

Diğer Sorular

  • Çerez nedir?

    Çerezler, ziyaret ettiğiniz siteler tarafında bilgisayarınıza kaydedilen ve sizin bir sonraki ziyaretinizde sitenin sizi ve tercihlerinizi hatırlamasına olanak veren küçük ve zararsız metin dosyalarıdır. Shayakahve.com.tr sitesinde de çerezler bu amaçlarla kullanılmaktadır. Siteyi kullanarak çerez politikamızı kabul etmiş sayılırsınız.

 

  • Çerez politikanız nedir?

    Çerez politikamızla ilgili olarak Çerez Aydınlatma Metni sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

 

  • Alışverişlerimden yıldız kazanabilecek miyim?

    Özel kampanyalar hariç yapmış olduğunuz alışverişlerinizden yıldız kazanamayacaksınız.

 

  • Kazandığım yıldızları online alışverişlerimde kullanabilir miyim?

    Online alışverişlerinizde yıldızlarınızı kullanamazsınız.

 

  • Ürünler orijinal mi?

    www.shayakahve.com.tr’de satışı yapılan ürünlerin tümü orijinal Starbucks ürünleridir.

 

  • Mobil uygulama ile ödeme yapabilir miyim?

    www.shayakahve.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerde Starbucks Mobil Uygulaması ile ödeme seçeneği yoktur.

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR